Stan är full av vatten

Ja nu var det ju ett tag sen jag satt här och skrev ner några rader. Jag har hälsat på familjen Granlund igen, jag hoppas inte att de tröttnar på mig. Jag vet att Arvid inte gör det i alla fall. Lilla busfröt gillar att pussas. Vilken tjejtjusare han är!
 
Igår var jag hos Hanna och pratade och drack te ur hennes fina Astrid Lindgren-koppar. Bra onsdagskväll!!
 
Det är grått och trist i lilla Arvika just nu, lite för mycket regn, inte kul. Så idag drog jag och pappa till Charlottenberg och strosade runt bara för att fördriva tiden. Lite smått och gott blev det och en fikapaus med kaffe och salami/brieost-smörgås. Två linnen, tvättsvampar till bilen och ett par fotbollsshorts fick jag med mig hem. Tror aldrig jag gått tomhänt ifrån shoppingcentrat. Haha! 
 

Kommentarer
Postat av: Theres

Vi tröttnar ALDRIG på dig Fina Nina! :) Kom när du vill! Arvid pratar om dig många gånger om dagen... ;)

2013-05-23 @ 20:05:21
URL: http://mammatillarvid.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0