En fullbokad helg

Helgen har varit helt crazy, typ!
 
Fredagen började med att åka till Deje för att spela fotbollsmatch. Första matchen för min del för i år så det var en aning nervöst. En match som gick sisådär för allihopa. Vi spelade inte direkt jättebra enligt mig, ganska stressigt och kunde inte riktigt lugna ner oss. Stundtals rullade vi bollen och gjorde fina passningar och vi lyckades klämma in några chanser och vinna med 5-0. Woooh! Hur jäkla gött som helst, somnade skönt den kvällen kan jag lova.
Min kondition är inte direkt på topp. När jag väl bestämde mig för att träna upp den så blev jag sjuk istället, har varit sjuk i en vecka fram till nu, så jag trodde jag skulle dö där ute på planen stundtals. Haha. But I survived!
 
lördag drog några av oss i SingOut till Karlstad för att genomföra konserten med Samuel Ljungblahd. Började med lite rep i LLA, vidare in till stan för att luncha och sen repa med Samuel, tillbaka till LLA för ett snabbt soundcheck och sen var det dags för the show. Med cirka 1000st i publiksiffra och med världens drag från början till slut så kändes det som att LLA kokade en aning. Helt sjukt!! Det var så himla roligt och jag ångrar inte en sekund att jag var med. Och Samuel, vilken underbar människa och artist. Vilken röst, vilken energi.. Jag hittar inte ord.
 
söndag åkte jag till Åmotfors för att ha genrep med Värmlänningarna. Jag tror det var det bästa genrep vi någonsin genomfört. Det gick skitbra!! Tror alla var lite smått förvånade över att det gick så bra också. Hehe!
Jag var lite nervös, har ju inte kunnat medverka på de tidigare repen så detta var premiär. Men det gick väldigt bra, så jag är nöjd. Kul att få vara lite arg ibland, är ju inte direkt min vardagssyssla annars.
 
Sen direkt till Arvika efter det och sjunga lite med SingOut. När jag kom hem sen var jag duktig och sprang 3km. Kändes gött att avsluta helgen på det sättet.
 
En helg som har varit hur kul som helst, verkligen fylld med det jag älskar mest!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0