I miss this

Idag har jag lyssnat på musik som påminner mig sjukt mycket om resan. Och idag har jag verkligen längtat tillbaka till de där 11 veckorna. Det känns som att det var hur längesen som helst som vi var iväg och som att det nästan aldrig hände, att vi aldrig var iväg. Men vi gjorde det, och jag saknar det jättemycket. Konstig känsla det där, att vi faktiskt har varit på andra sidan jorden, så långt bort man kan komma i princip. Cool! 
 
Alla minnen..
Sydney, upplevelserna,  Milford Sound, möten med många underbara människor, Lake Tekapo, goda drinkar och smoothies, Hong Kong, alla timmar vi spenderade i buss, Koh Chang, Abel Tasman, regn och solsken, Operahuset och Sydney Harbour Bridge, fest, segelbåt i Whitsunday Islands, åskväder, tyskar, Taupo och hotpools, thaimassage med fallande kokosnötter och palmer, snorkling på Barriärrevet, solbrända ryggar och vätskebrist, Hobbiton, flipflop, Fox Glacier, nudlar och tonfisk, Magnetic Island, paddla kajak, FergBurger och L&P, Maorierna, nutella och chokladtårta, Australia Zoo, kängurur och koalor, Auckland SkyTower, Hard Rock Café, heldagsshopping i Bangkok, crazy night out in Wanaka, Skybar i Bangkok, sola och bada, Koh Samet, goon, Fraser Island och dingos, Byron Bay och Cheaky Monkey, bada med delfiner, äta massa röd och grön curry, Chang och Singha, sköldpadda, Subway, Kiwi, Victoria Peak, cocacola, Huka Falls och så himla mycket mer..
 
Känslorna svallade över idag och jag fick ont i bröstet på något konstigt vis när jag tänkte på hela upplevelsen, en längtan tillbaka? Jag är så sjukt glad och stolt över mig själv att jag åkte iväg på denna resa som jag drömt om i så många år. Och jag är extra glad att jag fick spendera den tillsammans med min bästaste lillasyster. Kunde inte ha blivit bättre!!! Minnena kommer finnas med mig forever och alla kort är guld värda.
 
I miss this
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sanna

:'j snyft! Saknar också... Jag är också superglad att vi gjorde det, du och jag <3 bästa du!

2013-06-26 @ 22:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0