En härlig helg med fina vänner

Det var en riktigt bra helg som började med oavgjort 2-2 mot Nor på bortaplan. Gött att åka hemåt med en poäng innan uppehållet. Härligt jobbat tjejer, vi är bäst!! Matchreferatet har ni HÄR!
 
 
På lördag hjälpte jag syster och Hannes att flytta in i deras första/nya lägenhet, eller jag och Evelinn höll oss i köket och diskade alla köksgrejer och blev bjudna på Mc Donald's mat. Perfect!! 
På eftermiddagen mötte jag och Sanna upp Jonas och Theres för att äta på BarBord. Jag åt hjortytterfilé och det var hur gott som helst. Till efterrätt blev det chokladterrin med chokladmousse och saltad kolasås, och det var hur GOTT som helst. Tror nästan inte jag ätit en godare efterrätt. Jummy!! Senare tittade vi på Maryland som spelade på torget och vi hade tur med vädret för precis när de började spela så sprack det upp i det tjocka molntäcket.
 
 
På söndag spelade vi Värmlänningarna på Viksholmen. Fint väder (om man bortser från en liten, liten regnskur) och det var jättekul. Cirka 50 personer i publiken men jag tyckte det var hur kul som helst denna gången. Vet inte varför det kan kännas så olika när det är samma spel och samma repliker varje gång!? Wierd.
 
Gick en härlig promenad på kvällskvisten och tänkte på alla fina människor som gör mig glad här i livet!! Tack alla inblandade för denna helg!

Kommentarer
Postat av: Theres

JÄTTEMYSIG KVÄLL!!! :)

2013-07-04 @ 14:21:10
URL: http://mammatillarvid.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0