Gott nytt år mina vänner!

Då har 2012 passerat och det är ett år som jag verkligen gillat. Vi bodde i Stockholm större delen av året och umgicks mycket med Algesten-klanen. Jag jobbade med alla underbara barn och kollegor på Äventyret. Jag fick lära känna tjejerna i BKBK och spela fotboll med dem på Kärrtorps IP. vi åkte på familje/födelsedagsresa till Gran canaria med lilla familjen. Jag coh Tomas flyttade till hus i Gunnarskog och jag spelade en helt awesome höstsäsong med GIK/BIK och lyckades hålla oss kvar i 4:an, började jobba på Kylskåpspoesi igen, åt ett fantastiskt gott julbord med jobbet, hade en fin julafton och nyårsafton och massa annat roligt där emellan.
Och det bästa är att jag haft Tomas vid min sida ytterligare ett år.
 
Jag känner att jag lärt mig mycket under detta år pga att vi bodde i Stockholm och jag var tvungen att söka nytt jobb, hitta nytt fotbollslag, flytta till nya boenden etc. Lärorikt, utmanande och otroligt roligt.
 
Förskolor i Bagarmossen, fotboll med BKBK, Midsommar, Funäsdalen, Fjäderholmarna, Gran Canaria, hus i Gunnarskog, fotboll med GIK/BIK, Jul på Liseberg, Möhippa och Bröllop, Åland med Värmlänningarna och mycket, mycket mer.
 


Kommentarer
Postat av: Theres

Gott nytt år Fina Nina! Härliga bilder som vanligt! Hoppas ni får en rolig och spännande resa och att tiden går fort så att ni snart är tillbaka ;)

2013-01-03 @ 11:40:35
URL: http://mammatillarvid.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0