Aktiv helg

Helgen var mycket bra!!
Den började med att kika på herrlaget i fredags när de tyvärr förlorade sin hemmamatch, men vi hade trevligt på läktaren med korv-ätning och kaffe.
 
På lördag fikade jag, Sanna och Isabell på Nordell's. Gött med fika i solen. Sen åkte jag och Sanna hem till Smultronstället och fixade lite och njöt av det underbara vädret. Kul att träffa Izor, mamma och pappa. Även om man bor 1mil ifrån varandra så är det ju inte direkt så att man ses så ofta ändå. Håller på att fixa med en bänk jag ska ha i köket. Måste köpa lite mer vit färg bara, men det blir nog bra när den är klar!
 
På söndag förmiddag hälsade jag och Sanna på hos familjen Granlund/Eriksson och lekte med lillskrutten. Fikade, busade, sjöng, gungade och dansade. Han är så ju himla söt och extra kul är det nu när han börjat prata och sätter ihop ord mer och mer, även om det är lite otydligt ibland. Tur att hans föräldrar förstår honom i alla fall.
 
Helgen avslutades med fotbollsmatch mot Skoghall 2 på Gunnevi. Strålande sol, riktigt varmt, ganska mycket folk och en match som vi spelade superbra och som vi vann med 4-2. Gött!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0