Lady Gaga

Fredagen bestod av bilåkande till Stockholm, strosa runt på Globen shopping, luncha med Mathilda och vara förväntansfull, taggad och faktiskt lite nervös inför Lady Gaga-konserten.
 
Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara känslan? Jag grät, jag skrek, jag hoppade, jag sjöng, jag lyssnade, fick rysningar och var helt i extas under hela konserten och även efteråt. Det var bland det häftigaste jag upplevt hittills i mitt liv och hela Globen kokade verkligen.
Vilken show, vilken kvinna, vilken röst, vilka kloka och peppande ord. Lady Gaga var totally fucking awesome!!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Fränt med Gaga, aviiis ;D

Svar: Ja, det var pretty najs ;D
Nina

2012-09-05 @ 23:50:23
URL: http://www.elinomi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0