Äntligen fotboll

Oh yeah, oh yeah, oh yeah!! Vår tränare har ändrat sig och kommer att stanna ett år till med oss. Fatta va bra!! Ikväll hade vi spelarmöte, pratade om säsongen som gått och vad vi ska satsa på den kommande säsongen. Träningar, upplägg, cuper, träningsmatcher, matcher etc. Vi kommer att dra igång träningarna nästa vecka. Som jag längtat!
 
Det tråkigaste är att jag inte kommer kunna va med under försäsongen eftersom jag ska resa. Kommer sakna fotbollen något rejält när jag är borta. Sakna allt som byggs upp i ett lag under våren, sammanhållningen. Men jag får satsa allt när jag kommer tillbaka och hoppas att jag fortfarande är en i gänget. Hehe! Men ett års frånvaro i Stockholm gjorde ju ingen skillnad. Man är alltid lika välkommen i Gunnarskog. Bästa tjejerna!
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh Nina, vi kommer sakna dig också och tar så klart emot dig med öppna armar som alltid när du kommer hem, bästa Nina!!

2012-11-11 @ 22:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0