Majas Möhippa

Dagen har varit fylld med möhippa för fina Maja. Vi plockade upp henne vid 9-tiden och drog iväg till en målarstudio. Där fick vi börja med att måla på varsitt papper och sen gå varvet runt och måla på varandras, och detta till musik. Alltså få en feeling och måla. Skoj! Sen fick vi alla en varsin liten tavla att måla, rita, klippa-ut-och-klistra, spraya etc på. Maja fick en större tavla. Temat var såklart "Simon & Maja". Det var så himla skoj och jag tror Maja gillade det starkt. Alla tavlor blev så olika, roliga och personliga.

Sen blev det picknick i Vasaparken. Pastasallad, krusbärsdricka och frågor om Simon. Efter det drog vi till Ulricas salong där det bjöds på bubbel, jordgubbar, bullar och choklad. Där fixade vi hår, makeup och rock-outfit på Maja inför kvällens hemma-photoshoot. Nice!! Snygg brud vill jag lova.

Kvällen spenderades i Stureby med photoshoot, vegetarisk paj, kaffe och cheesecake, introtävling och frågelekar och massor utav prat. Det har varit en fin och mycket rolig dag och jag hoppas att Maja också gillade den och att den blir minnesvärd.



Majas übersnygga målning

Mitt bidrag till brudparet


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Fint och coolt och vad härligt ni ser ut att ha haft det!

2012-05-13 @ 14:38:15
Postat av: smäm

Kul! Vilka konstverk :)

2012-05-13 @ 16:34:11
URL: http://smäm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0