New in

Idag slutade jag klockan 15, så himla skönt!! Så jag åkte in till stan en sväng och tittade om de hade nått kul på H&M eftersom det var 10% på hela sortimentet. Klänningen jag kikat på satt inte alls som jag hade tänkt mig så den fick inte åka med hem. Det fick dessutom dessa två plagg göra. Jag som alltid köper kläder med färger som vit, svart, grå och brun annars, (bukar få lite skäll av mamma att jag ska ha mer färg) men från och med nu är det en mer färg-Nina ni kommer att få se, i alla fall i sommar!

Linne: Gina Tricot 99:-
Blus: BikBok 149:-




De här shortsen, som jag älskar, köpte jag på BikBok för 149:- (hög midja) för ett tag sen, de finns i flera olika fäger men eftersom jag är lite småkär i denna underbara, blåa färg så fick det bli ett par såna. LOVE!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0