En helg i Värmland

Nu är jag tillbaka!
I fredags drog jag till Värmland för att spendera helgen där. Egentligen hade jag match här i Stockholm men den blev inställd så jag tog mitt pick och pack på tåget och åkte mot skogarna. En helt underbar helg måste jag säga.
Träffat mina nära och kära, strosat i skogen, sett Arvika Dansstudios vårshow med Bell som Charlie Chaplin, shoppat lite, festat lite, spelat kubb, solat, ätit middag på verandan till spegelblank sjö, bastat, gosat med vovven och bara haft det hur bra som helst. Vädret har varit det bästa hittills i år och jag mår så bra av värmen och solen. Och det är ljust så länge nu. Gräset har blivit grönare och allting håller på att blomma ut. I love it.

Valborg firade vi i Eskilstuna hos Victoria och Peter med god mat, spel och prat. Gilla!!


Kommentarer
Postat av: Isabell

Hahaha! Va snygga jag och Maria är! ;)

2012-05-02 @ 20:45:33
Postat av: Annakå

Men åh vad mysigt! Saknar Värmland lite ibland faktiskt!! Och fin bild på syrran där :)

2012-05-02 @ 23:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0