My new best friend

Mitt favoritarmband gick i sönder i julas så jag har varit på jakt efter ett nytt sen dess. Förra helgen, när mamma och pappa var här, så var vi inne på Indiska och helst plötsligt så låg det bara där framför mig. Så himla snyggt och jag kunde inte låta bli att köpa det. Min nya bästis!



Nu ska jag ta mig en springtur, tror Tomas skulle cykla bredvid och pusha på mig, haha! Kommer se kul ut. Jag kanske kan hoppa på pakethållaren om jag blir alltför trött. Det blåser lite men solen är framme. Ska även kika upp den nya förskolan som jag har fått vik på hela nästa vecka och ikväll ska vi (eller jag i alla fall) hejja på Loreen tillsammans med dillchipsen och coolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0