Fotboll är livet, fotboll är bäst

Träningsmatchen idag gick faktiskt väldigt bra. Jag tyckte hela laget spelade bra och hade kämpaglöd. Vi vann mot Tungelsta IF med 5-1. Så himla gött! Sen finns det ju alltid saker man kan göra bättre och tänka på till nästa match. Som att sätta frilägen i målet istället för att skjuta rakt på målvakten, Nina i ett nötskal. Men jag sätter några i målet också faktiskt!! Kändes kul att spela i alla fall, gjorde mig illa i vänster hälsena på slutet dock. Förhoppningsvis är det bara en liten smäll som går över fort..
Det är ju bara så himla kul att spela fotboll. Wihej. Och ännu bättre blir det när jag köpt mig nya och fräscha dojjor. Snart så!

Ikväll passar vi Alfredsson-barnen. Åke och Ivar. Vi har käkat mos och kôrv, lite lördagschoklad, gjort ett stort bilhopp och tittat på Chuggington. Snart sussar de så gott och då blir det dillchips till dom äldre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0