Skå - BKBK

Sista matchen innan uppehållet. Den gick ju sådär. Vi rullade bollen väldigt bra på mittfältet tycker jag, pratade mera och tyckte vi spelade riktigt bra stundtals. Skå låg på samma plats som oss i tabellen, samma poäng fast med bättre målskillnad. Det tråkiga var att matchen slutade 6-1 (5-0). Men de har tydligen ett lag som leder div III och de hade plockat med sex spelare ifrån det laget. Urk! Så även om vi spelade bra så hjälpte det ju inte direkt. Uuh! Jag verkligen hatar dessa regler att man kan plocka som man vill. Det är orättvist och det blir ju inte på samma nivå. Tråkigt!

Men nu är det uppehåll ända till 1 augusti. Då kan ju mitt lår få läka i lugn och ro. Kontidtion ska jag försöka träna ändå. Man hinner tappa ganska mycket på två månader.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0