Nationaldagen

Grattis Sverige, i efterskott. Nationaldagen "firades" (jag är inte så mycket till att fira såna här grejer) med Mathilda som var här med Johannes över en dag. Vi gick varvet på stan, käkade pestopasta, snabbpromenad i Humlegården och trängdes bland folk. Mysigt! Drack en Chai Latte också, det är nästan ett måste varje gång jag är på stan. Hehe! Fick med en fin tygväska från Stadium och ett par tygshorts från Carlings för 10 kronor. Fynd! Det var trevligt att ha Mathilda med mig. Jag gillar henne!



Kommentarer
Postat av: bellaaaa

så söta :)

2012-06-07 @ 21:24:56
URL: http://rememberthiis.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Jag gillar dig också! =)

2012-06-07 @ 22:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0