En heldag i Stockholm

Måndagen tillbringades hela dagen tillsammans med min kusin Victoria, hennes kille Peter och min Tomas. Vi började med att besöka Fotografiska. Det var najs, grymma foton må jag säga. Sen käkade vi lunch på PizzaHut vid Medborgarplatsen. Efter det gick jag och Viccan i affärerna längs med Götgatan medan Tomas och Peter drack kaffe. Sen tog vi Djurgårsfärjan ut till Gröna Lund och körde 5-kamp och åkte lite karuseller. Viccan vann en mycket rosa och glittrig cowboyhatt och hela kampen vanns utav Tomas. Grattis!!
Med trötta ben och onda ryggar åkte Viccan och Peter hem till Eskilstuna och jag och Tomas drog vidare till DeBaser för att gå på Nubian Rose Releaseparty. Där var det drag och mycket folk och jag köpte mig en god Strawberry Daiquiri. En helt awesome dag från morgon till kväll med härligt sällskap.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0