Diggin' this

Så, idag blev det ett varv på stan för att hitta något på slut-rean. Inte för att skryta, men jag är alltid bra på att fynda på rean, ask my friendos. Idag fick sju plagg, en topp och en scarf följa med hem, allt på rea. (Tomas kommer få spunk). Han sa att det kommer bli bra för mig när vi flyttar hem till Arvika igen, där finns det inte så stort utbud på kläder. Och ja, han kanske har rätt. I need a break! Här nedan har ni lite av färger och material av mina kläder (orkade inte ta kort på var och en).
Ikvälll är det OS-invigning och vi ska käka kycklinggryta och ris. Mums!
 
Har börjat i den sista (?) Kallentoft-boken nu som jag skrev i ett annat inlägg. Jag kan inte sluta, den är hur spännande som helst och jag har bara läst 10 kapitel hittills. Om ni inte läst hans deckarromaner så kan jag verkligen rekommendera dem för er som är intresserade av den stilen. Fem böcker finns det och man läser ut dom hur snabbt som helst för att de är så himla bra, tralalaaa.
 
Ja, jag mår pretty awesome för tillfället och nu ska jag se ett avsnitt av Vänner innan jag gräver ner mig i min bok igen.
 

Kommentarer
Postat av: TIMELIMITS

Vad mycket fint!

2012-07-28 @ 13:26:05
URL: http://www.timelimits.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0