Update from Björkenäs

Björkenäs kommer föralltid att vara mitt älskade och bästa smultronställe. Jag har trivits som fisken i vattnet denna helg och umgåtts med många fina människor som jag saknat mycket.

Fredagsmyset spenderades med Isabell, Evelinn och Sanna. Pastagratäng, cupcakes, chips, spel, mycket prat och skratt. Gilla.

Lördag blev en gå-på-isen-promenad-och-korvgrillning+varm choklad tillsammans med fina Anna. Mys! Fick skjuts in till staden där det var förfest med fotbollbrudarna innan vi drog med bussen till Challaberg och var på Börtafest hela natten lång. Prisutdelning, tacos, alcoholic, dansband+dans och fulla gunnarskogsfolk. Det var trevligt det också. Slocknade 03.00.

De säger att bakfyllan blir värre genom åren!? Jag har då inte märkt något av det idag (söndag). Jag var pigg som en mört i morse och drog till Valfjället med Isabell och Evelinn och åkte pulka. Wihej. Man blir verkligen som ett barn igen när man hittar på såna saker. SÅ KUL. Och fort gick det. Jag och Evelinn kraschade med den svårstyrda madrassen efter första hoppet, landade bland isklumparna = ont i rumpan.

Vi kommer antagligen bli kvar här i Värmland någon dag till då vi inte har något bättre för oss i Stockholm. Hehe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0