En längtan

Jag vet inte riktigt vad jag längtar efter!? Det varierar liksom lite från dag till dag. När jag la upp julaftonsbilderna igår så längtade jag tillbaka dit, plus att jag längtar efter en riktig vinter med mycket snö. Det har varit så mesigt och tråkigt väder hittills dessa vintermånader då det egentligen ska va snö. Boou!

Nu när jag kikat igenom mapparna med bilder från i somras så längtar jag efter sol, bad och värme mer än något annat. Sommar. Man behöver liksom inte börja bängla med massa kläder varje gång man ska kliva ut genom dörren. Jag behöver inte frysa om kroppen eller tårna hela tiden. Tacka vetja sommar. Av alla våra fina årstider så gillar jag nog ändå sommaren bäst! När jag läser de ord som jag skrivit upp nedanför, och som jag tycker anknyter till sommaren, så ilar det i kroppen av längtan. Någon som håller med?

Sol. Klänning. Värme. Bad. Jordgubbar. Bruna ben. Spegelblank sjö. Shorts. Blommor. Bikini. Kubb. Glass. Båttur. Hallon. Cykla. Solbrillor. Grillkväll. Barfota. Picknick. Smultron. Fiskmås. Varma utekvällar. Sola. Hängmatta. Solkräm. Musik. Gräs. Räkfrossa. Vattenkrig. Strand. Midsommar. Fåglar. Fika. Sandaler. Brygga. Kvällsbris. Smultronställe.


Kommentarer
Postat av: Sanna Suomela - Eskilstunas bloggerska!

Hej! Skulle vilja börja med och säga vilken mysig och fin blogg du har! Skulle du vilja prova ett enkelt och roligt jobb? Sälja Oriflame - kosmetik, hudvård, dofter, kroppsvård och mycket mer? Det finns något för alla - unga som gamla, män som kvinnor! Säg till om du vill ha mer information, har lite erbjudanden du kan få ta del av om du vill bli säljare för Oriflame!

/ Sanna Suomela Distriktschef Oriflame Eskilstuna

2012-01-13 @ 06:43:15
URL: http://ssannassuomela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0