Spindelblomman

Jag som trodde att jag skulle hinna tvätta och städa idag! Men nejdå, inte en lugn stund. Imorse ringde det igen, vikarie på förskolan Spindelblomman. Yes! Ska även dit imorgon. Haha. Det är så roligt, när ett jobb kommer så kommer ALLA. Fick förfrågan idag om att vikariera två veckor f.o.m måndag på en annan förskola i Nacka. Hmm! Kan inte. Har två grejer inbokade som kommer i vägen. Det ena är vik på Vitsippan och den andra är en liten hemlis som jag inte tänker berätta för er riktigt än. Så tyvärr. Hade ju varit jättebra annars. Men de skulle ha kvar mitt nummer och det är ju tummen upp!!! Hihi.

Jag har blivit lite förkyld och haft ont i halsen sen jag började vika. Hoppas de små liven inte smittar ner mig allt för mycket. Peppar, peppar!!

Här sitter jag och försöker värma mig med en kopp te. Fryser sådant hela tiden! Senare ikväll kommer Tomas hem, wiihiie. Och imorgon åker vi hem till Värmland. Hallvärmländskan here I come!!!

(Och det är så himla mycket roligare när det pluppar in kommentarer!! Tack!!)




Kommentarer
Postat av: H Annes.

Jag vet din lilla hemlighet. :)

2012-02-16 @ 18:30:54
Postat av: Mathilda

Men hemlisar är INTE ok! Blir så fruktansvärt nyfiken då!!!

2012-02-16 @ 20:34:31
Postat av: My

Jag tycker bara dom är väldigt korta :S



Berätta hemlisen för mig nu nu nu nu nu

2012-02-18 @ 00:48:33
URL: http://mkrf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0