I'll be there for you

Någonting jag aldrig kommer att få nog av är serien Vänner. De ligger mig varmt om hjärtat och att klicka hem boxen från Ginza är bland det bästa jag gjort, ever. Nu kan jag gråta, skratta, tvistas med motgångar, vara glad för medgångar och vara allmänt lycklig med dem när jag vill. Awesome! Så nu har jag tänt massa levande ljus, tekoppen är fylld med arvikate och nu drar jag igång År 6 med Ross, Rachel, Chandler, Monica, Joey och Phoebe. Ross är min favorit. Vilken är din?


Kommentarer
Postat av: Joëlle

sv; Ja allt går väldigt bra nu när jag fyllt år :P



Jag kollar med på vänner. Bästa serien! Rachel och Chandler är mina favoriter :)

2012-02-14 @ 11:02:13
URL: http://jjoelle.blogg.se/
Postat av: viccan

Min favvo är ju också Ross...och lite Monica. Om man måste välja. ;) Love it! Kollar just nu på tv:n faktiskt! Kram

2012-02-14 @ 19:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0