Back home in Stockholm

Hej mina vänner!
Jag antar att ni undrar var jag tog vägen där ett tag. Inte ett knyst från min sida. Sorry for that!

Men jag har varit iväg på en veckas födelsedagssemester till Gran Canaria - Amadores med mamma, pappa och lillasyster Sanna. Hotellet var jättesnyggt, så där var det inga problem att spendera tid och ta ett glas vin på verandan på kvällen. Mys! Dock låg det väldigt högt upp på bergssluttningen så det tog ca 10min att gå ner till stranden och det var lite kämpigare att gå upp kan man säga. (som tur var gick det gratis-bussar från hotellet 3ggr på förmiddagen och 3ggr på eftermiddagen). Med andra ord, det blev några dagar på beachen. Det har varit så himla skönt att få lite sol på sig och framförallt värmen. Love it! Har haft en störtskön semester med familjen. Vi har solat, badat, promenerat, åkt båt, träffat bekanta, druckit och ätit gott, bara tagit det lilla lugna och firat mammas 50-årsdag samt lillasysters (inte så lilla längre) 20-årsdag. Det har varit så skönt att vara i solen så jag ville verkligen inte åka hem till snöslasket som vräkt ner från himlen idag. Booou! Längtar tillbaka...
Har kommit familjen närmare känns det som och det har varit mycket skratt, lite svengelska och bra försök till spanska. Jätteroligt och trevligt, tack mina fina! Här kommer lite plock ur bildarkivet. Enjoy!



Kommentarer
Postat av: Victoria

Åhhh vilka fina bilder. Det där ser mysigt ut. Låter som en toppen-semester. :) KRAM <3

2012-04-07 @ 09:03:28
Postat av: Annakå

Åh! Vad härligt det ser ut!!

2012-04-09 @ 00:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0