Miami - Dag 6

Vi bestämde oss för att åka till Everglades för att åka svävare och se aligatorer. Så vi hoppade på en dubbeldeckare och åkte ut i ödesmarken. Vi såg några aligatorer och några fina fåglar. Jag trodde aligatorerna skulle vara större men de blev tydligen inte större än dem vi såg. Efter båtturen fick vi även titta på en "aligatorshow" där en snubbe viftade med händerna i gapet på en aligator och satt på den osv. Jag tyckte mest synd om aligatorn som bara låg där, han hade säkert legat där hela dagen. Usch!
Sen åkte vi dubbeldäckaren tillbaka och käkade ännu en gång på Hard Rock Café. Det visade sig att vår servitör också var ett stort Michael Jackson-fan och visade mig lite Michael-stuff de hade. T.ex. jackan som han har i musikvideon till Thriller. Ohyeah! Och han tvingade upp mig på en stol för att ta kort. Sen såg han till att de spelade Billie Jean för min skull. Schysst kille!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0