Miami - Dag 1

Dagen började med frukost på Arlanda och vi lämnade ett regnigt Sverige kl.9.10. Väl framme på Heathrow gick vi runt, runt i alla taxfreeshopar och mest kollade på alla dyra smycken. Hoppade på planet, som INTE hade egen-tv-vid-sätet-besviken, och vi var påväg till Miami. Efter 2,5h och påväg in över Atlanten tar Kaptenen till orda. Vi måste vända tillbaka till Heathrow för att det är något fel med hydrauliken och när vi ska landa är det knappt att landningshjulen kan fällas ut. När vi väl landat förklarade Kaptenen att han vände tillbaka för allas säkerhet, såklart, och hade vi fortsatt hade vi antagligen kraschat. Ja, vad ska man säga. Jag hade sådan dödsångest uppe i luften och jag gråt och ville bara ner på marken. Usch! Jag tror aldrig jag känt sådan panik och hjärtat gick i 120 hela vägen tillbaka till Heathrow. Anna däremot fick nån jäkla kick och ville bara upp i luften igen. Knäpp!!
Så, vi fick övernatta på ett hotell i London...

Klicka!



Nere på marken igen, en missnöjd Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0