Klappat och klart

Ännu en hektisk dag på BR-leksaker. Det är helt sjukt vad mycket folk det är, smockat!! Och det här är bara lugnet före stormen säger chefen. Antar att nästa vecka kommer vara kaotisk, kul. Och så ska man försöka att hinna med att fylla på i alla tomrum i hyllorna, samtidigt som folk frågar vart olika produkter finns hela tiden, så det är lite svårt att hänga med faktiskt. Jag har hand om avdelningen barn -och flicklek = en hel del Barbies och andra slags dockor av alla dess slag, pärlor och pyssel, dockhus + gubbar, Pippi, barnleksaker mm. Men det är kul, det är högt tempo och tiden går fort. Jag gillar arbetskollegorna också!

Och så var julens alla klappar inhandlade och det känns så skönt att vara klar. De senaste åren har jag faktiskt varit klar redan i november men det fick bli lite senare i år. Så nu sitter jag här med klapparna och ska slå in dem. Till hjälp för att få lite julstämning mitt i allt regn har jag glögg, julmusik och så ser jag lite halv på Pettson och Findus - Tomtemaskinen på dvd. Jag var till och med tvungen att flytta vår ljusstake från sovrummet till tv-rummet. Och lite mer julkänsla blir det allt!!



Kommentarer
Postat av: joëlle

Sv; Ja visst är dom roliga ;) försökte göra några sånna idag, men blev inte lika bra eftersom vi inte hade karamellfärg.

Annars är det en frän idé och kul att ge bort! :P

2011-12-15 @ 20:56:02
URL: http://jjoelle.blogg.se/
Postat av: peter

Den där saxen känner jag igen. den har jag letat efter i flera år. det är min favoritsax. fick den på min 3-årsdag av min mamma o pappa när jag bodde i stora Flen. Kram från pappa P.

2011-12-16 @ 18:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0