Mina juleklappar

Som jag nämnt så fick jag många, fina julklappar. Man orkar ju inte ta kort på allt man fått så det fick bli på dessa fem braiga julklappar. Kameraväskan är mamma och pappas gamla, de tyckte att jag skulle ha bättre användning för den än att den skulle stå och samla damm. Tack!! Och jag älskar flanell-pyjamas-byxorna, hög mysfaktor på dem.



Förutom dessa så fick jag även de två sista delarna av Harry Potter (älskade Harry Potter, nu är du fullbordad). Lite örhängen, pengar, en tröja, böcker, badlakan, godis, "Mannen som kunde tala med hästar", hudlotion, och det bästa av allt fick jag av Tomas: EN FOTOKURS. En av hans kollegor på brandstationen är fotograf så han ska ha en nybörjarkurs framåt våren som jag ska få ta del av. Ska bli så himla spännande och roligt! Jag som tänkte ha som nyårslöfte att lära mig mer om kameran och foto. PERFEKT!!!

 


Kommentarer
Postat av: Hanni

JulEklappar :D Hej. Kram. :)

2011-12-28 @ 19:42:23
URL: http://julebloggen.dinstudio.se
Postat av: Emma

Gud vad snygg kameraväskan var!

2011-12-28 @ 21:04:37
URL: http://anglabarnemma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0