I was born this way

Har glömt att skriva om förra helgen då det var dansshow på Ritz med Arvika Dansstudios alla elever och grupper. Alla småbarnsgrupper är ju hur söta som helst. Man kan inte annat än le när man ser dem uppträda.
Min grupp, showjazz, dansade till Lady Gaga's "Born this way" och Laleh's fina "Some die young".
Två helt suveräna koreografier av bästa Marie-Louise. Själv var jag bara med på Gaga's låt eftersom jag varit borta större delen av vintern/våren men det var hur kul som helst. Varmt, svettigt, trångt och awesome uppe på scenen.
En jätterolig helg med fina dansare, fina koreografer, fina lärare och underbara människor. Önskar ibland att jag lagt ner mig lite mer på dansen och utveckling, skulle gärna vilja pröva lite andra stilar osv. Men sen måste ju tiden och pengarna räcka till också.. Men det är verkligen hur kul som helst att dansa och släppa loss!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0