Sommar

Långklänning

Okej, i år SKA jag köpa mig en långklänning. Det är så himla fint!! Det finns så många olika typer av långklänningar också så det kommer bli svårt att välja men den beslutsångesten som jag har. Här har jag bara valt några random som jag tyckte var snygga och jag skulle kunna tänka mig alla typerna. Men jag gillar när det fladdrar så den till höger lockar mest. Vilken typ av långklänning gillar ni??

Nagellack

Dessa två fräsiga nagellacksfärger fick jag utav en kollega på jobbet, hon tyckte det var för ungdomliga färger för henne, bara att tacka och ta emot!

New in

Tunika H&M 75:-

Sidenlinne H&M 50:-

Bruce Springsteenlinne H&M 139:-

Stickad tröja BikBok 149:-

Tröja GinaTricot 50:-

En helg med Isabell

Isabell sitter nu på tåget hem till Värmland igen. Det har varit en helt awesome helg med Spamalot, träffat gamla vänner och nya människor, dansat på ett 50+ uteställe (haha), shoppat, lunchat på Vapiano, dansat i lägenheten till turn up the music, ätit mat på Hard Rock Café samt druckit margaretas, sett på film och ätit popcorn. Och som alltid en hel del prat. GILLA!

Isabell Bell Forslund

Ikväll ska jag plocka upp min bästaste Bell vid centralen. Denna helg är vår!! Det var längesen vi sågs nu, jag har saknat dig min vän.

Like golden days

Idag saknar jag Smultronstället.

Toppenhelg

Anna har åkt hem och en ny vecka har börjat. Det var jättekul att ha finbesök här, har saknat Anna. Vi käkade tacos och såg på "Inception", drack vin och snackade, gick några varv på stan i snöslasket och i fint väder, åt mat på Hard Rock Café samt drack några goda Margaretas. En toppenhelg helt enkelt!

Äna Banäna

Nu är min fina Anna på väg till Stockholm och mig. Jag ska möta henne vid centralen om cirkus en timme. Vi ska ha filmkväll med tacos och gottit och imorgon blir det heldag med shopping plus middag på restaurang på kvällen. Ska bli väldigt mysigt!! Så, då vet ni vad jag kommer vara upptagen med i helgen. (och träningsmatch på söndag).
Ha de bra!

Snygga klädhängare

Vill bara visa er hur snyggt detta är!! Jag såg det på en blogg för längesen, kommer inte ihåg vilken, så jag googlade istället och då kom bilden upp och sen hittade jag sidan på hur man gör. Såna vill jag också ha när jag bygger hus. Fränt! Vill ni veta hur man gör, kika in här!

Back home in Stockholm

Hej mina vänner!
Jag antar att ni undrar var jag tog vägen där ett tag. Inte ett knyst från min sida. Sorry for that!

Men jag har varit iväg på en veckas födelsedagssemester till Gran Canaria - Amadores med mamma, pappa och lillasyster Sanna. Hotellet var jättesnyggt, så där var det inga problem att spendera tid och ta ett glas vin på verandan på kvällen. Mys! Dock låg det väldigt högt upp på bergssluttningen så det tog ca 10min att gå ner till stranden och det var lite kämpigare att gå upp kan man säga. (som tur var gick det gratis-bussar från hotellet 3ggr på förmiddagen och 3ggr på eftermiddagen). Med andra ord, det blev några dagar på beachen. Det har varit så himla skönt att få lite sol på sig och framförallt värmen. Love it! Har haft en störtskön semester med familjen. Vi har solat, badat, promenerat, åkt båt, träffat bekanta, druckit och ätit gott, bara tagit det lilla lugna och firat mammas 50-årsdag samt lillasysters (inte så lilla längre) 20-årsdag. Det har varit så skönt att vara i solen så jag ville verkligen inte åka hem till snöslasket som vräkt ner från himlen idag. Booou! Längtar tillbaka...
Har kommit familjen närmare känns det som och det har varit mycket skratt, lite svengelska och bra försök till spanska. Jätteroligt och trevligt, tack mina fina! Här kommer lite plock ur bildarkivet. Enjoy!