Första plåtningen

Jag gillar ju att fota, allt från djur och natur till människor och detaljer. Men jag har liksom aldrig fotat någon person seriöst. Igår var Nalli här, hon ska ha bäbis om ca en månad och ville gärna ha några "gravidfoton". Först tvivlade jag på mig själv, jag har ju aldrig fotat på "det sättet" förut och "jag kan ju inte sånt" och blablabla..
Sen tänkte jag, "äh va fan", det kan ju vara kul att testa, och någon gång måste ju vara den första. Så vi provade lite olika vinklar och kläder och det blev en hel del kort som jag nu ska rensa och kanske redigera lite. Jag hade lite svårt med ljuset för det var så himla stark sol. Men det var riktigt kul faktiskt och jag hoppas Nalli blir nöjd!
 
 

Kommentarer
Postat av: Helle

Åhhh vilka fina bilder på "våran" Nallie <3 <3

2013-06-19 @ 07:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0