Snart är det dags

Nu börjar det dra ihop sig till avresedatumet. Jag har inte riktigt haft lusten att skriva nu på slutet då jag haft så mycket annat i tankarna och vill tillbringa den mesta av tiden med mina nära och kära. Men nu har jag i alla fall packat ryggsäcken full, finns plats för lite till men funderar på att lämna det rummet kvar för eventuella inköp framöver, vilket inte kommer gå att undvika alla gånger om jag känner mig själv rätt.
 
Hela grejen känns för tillfället väldigt konstig. Det känns inte på riktigt än, vilket det absolut kommer göra på Arlanda efter vi checkat in, satt oss i flygplanet och en flygrädd Nina har musik/film på högsta volym i öronen.
Jag kommer sakna allt här hemma något oerhört mycket. Att vara på resande fot är inte en dans på rosor alltid skulle jag tro. Sverige, Brittsommar, fotbollen, familjen och framförallt Tomas, mitt hjärta.
Men 11 veckor kommer gå snabbt som blixten, jag menar, hur snabbt sprang inte hösten/halva vintern förbi. Jag såg den knappt. Snart är jag hemma igen!
 
För alla som vill följa vår lilla resa så kommer det bli uppdatering här på bloggen och även för er som är vän med mig på facebook så kommer det bli uppdateringar, kanske oftare, där. Ha de gött här hemma nu så ses vi allihop när vi kommer hem.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0