Repdag inför konsert

Idag har jag varit i Betlehemskyrkan i Karlstad hela dagen. Jag, Isabell, Singout och ca 100 körsångare till har övat inför en konsert med Samuel Ljungblahd som ska spelas i Löfbergs Lila Arena. Det kommer bli grymt bra!!
En lång dag med mycket underbara klanger, grymt bra låtar, mycket energi, superb körledare och härliga människor. Sitter just nu och tittar på youtube-klipp med Samuel från "Så ska det låta". Vilken kille, damn!
 
Alla som har möjlighet tycker jag ska ta och boka in den 11maj i Löfbergs Lila Arena kl.21. Woopwoop. Kommer bli en helt awesome konsert, jag lovar. Och ni som inte hört Samuel, kika in på youtube eller spotify så förstår ni att ni inte får missa detta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0