Hejhej på mârten

Eftersom jag glömde min kamera som jag absolut skulle ha med på mârten så fick det bli iPhone-pics istället, inte lika kul.
 
Mârten = marknad = smockat med människor i lilla Arvika, cocosbollar, brända mandlar, godis, leksaker, ballonger, karuseller, hoppborgar, massor utav stånd med olika försäljningar, fest, alla vänner hemma, munkar, trångt och underbart. Mârten betyder så mycket och jag gillar verkligen mârten, det är så mysigt. Särskilt om det är så fint väder som vi hade denna helg. Lovely! Vi köpte cocosbollar (ett måste), lite godis och en jättefin korg. Jag är nöjd!
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Gud vad mycket godsaker! :)

2012-10-28 @ 08:32:24
URL: http://thingsiheart.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0