Sommarfest med laget

Sommaravslutningen med laget var så himla grymt bra. Shit! Började på Kärrtorps IP med att grilla, snacka, volleybolla och spela lite kubb. Hade även fotbollen på på tv:n i bakgrunden och spelade musik. Sen drog vi oss in till city och skulle försöka komma in på Collage på Stureplan. "Aldrig att det kommer gå" tänkte jag, men vipps så var vi inne hela bunten på tio pers. Nån brud sjöng live, hög musik, push-up och kortkorta kjolar, alkohol, mycket dans, stekare. Kände mig lite "malplacerad" men det var najs, är sällskapet rätt så kan det inte bli annat än kul. Vi dansade hela kvällen!! Alltså, jag inte säga det nog många gånger hur mycket jag gillar detta lag jag kommit till. Dom är verkligen supergoa!!


Kommentarer
Postat av: Louise

Vad kul det låter =)

2012-06-10 @ 14:20:11
URL: http://internatfotografen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0