'Cause I don't care about the rain

En vecka avklarad i Värmland och det har varit så himla bra. Jag märker när jag är hemma i skogarna hur mycket jag trivs och saknar allt här hemma. Det har inte varit mycket till sol men vi har sysselsatt oss ändå. Lite (mycket) regn kan ju inte hindra en från att hitta på saker.
 
Har varit på Bryggan och räkfrossat med fina vänner, dansat och pratat. Hälsat på Jonas, Theres och dera lilla übersöta Arvid, och vovvarna såklart. Tagit första kvällsdoppet. Hälsat på grannarna och promenerat ute på Näset i regnet, plockat smultron och ätit jordgubbar.
 
Igår kväll satt hela familjen här ute på verandan till solnedgången, käkade grillat och spelade spel. Det är så det ska vara under sommaren. Måste det vara så himla svårt att förstå det vädergudarna?
 
Nästa stopp blir Funäsdalen. "Taxin" som antagligen kommer spela Nickelback på högsta volym hela vägen upp plockar upp mig senare idag. Ska bli kalaskul att hälsa på alla renarna igen! En vecka, sen är jag tillbaka igen.
Bjuder på lite bilder från veckan som gått.
 
 

Kommentarer
Postat av: Alice - bilderbyalice

fina bilder ,
allt bra? (:

Svar: Ååh tack! :)Ja det är bara bra, jag är och vandrar i fjällen.
Fina bilder på din blogg btw :D
Nina

2012-07-16 @ 13:12:34
URL: http://bilderbyalice.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0