Ack värmeland du sköna

Nu är vi här, i underbara Värmland. Jag ska njuta riktigt denna vecka och vila upp mig ifrån Stockholmsstressen. Vi anlände igår till ett strålande och varmt väder efter en varm biltur utan AC. Pust! Jag verkligen älskar när vovven småspringer fram, nyfiken och med viftande svans och ska hälsa. ÄLSKADE VOFFA!
Isabell och Evelinn måste ha längtat något så kopiöst efter mig för de kom hit på kvällen och vi badade, spelade kubb och såg på Hollywood Gigolo..
 
Idag har jag och Tomas varit i Sunne Vattenpark tillsammans med de två grabbar som Tomas jobbade som personlig assistent för, innan vi flyttade till Stockholm. Molnigt och kallt men jäkligt kul. Som ett litet barn igen. Haha! Det har regnat nu på kvällen och vi har käkat tacos på verandan. Mys!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0