Julafton

Julen är förbi och den har varit jättefin. Synd att den är över så fort, jag menar så länge som man längtar och laddar upp i en månad. Jag var hemma på Björkenäs tillsammans med familjen och med systers pojkväns familj. I år ändrade vi vår tradition och åt julmaten innan Kalle Anka och gröten på kvällen (som alla andra verkar göra). Det funkade lika bra, nästan bättre, det blev inte lika stressigt när jag ska iväg till kyrkan för att sjunga. Så en bra ändring!
 
Izor var glad och han fick fina julklappar, granen var fin, Kalle Anka var bra, mamma var tomte i grannhusen, alla blev nöjda med sina klappar, jag hann inte äta gröten men tryckte i mig mycket julgodis istället, sången i kyrkan gick bra, vi spelade nya spelet mamma och pappa fick. Det var helt enkelt en jättebra julafton!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0