The winner takes it all

En helg med sällskapet Värmlänningarna är både asroligt och slitsamt. Vi hoppade på Cinderella som skulle ta oss över till Åland på fredag kväll. God buffé, öl, drinkar, dansgolv och det roligaste av allt: KAREOKE!! Sov på båten i ca 5 timmar innan vi skulle upp och äta frukost för att sen hoppa av båten och åka till Badhusparken i Mariehamn. Två föreställningar blev det, med sammanlagt ca 60 personer i publiken vilket var väldigt tråkigt när vi åkt så långt.
Inte speciellt bittra för det, på kvällen gick vi alla ut och åt, jag och Hanne spelade minigolf. Sen begav vi oss till det fina vandrarhemmet, snackade långt in på natten innan vi alla blev för trötta.
 
Imorse åt vi frukost på vandrarhemmet innan vi åkte in till den lilla staden för att strosa runt innan båten åkte tillbaka till Stockholm. Jag och Hanne letade förgäves efter en handduk (vi ville sola) men allt var i princip stängt så vi slutade sittandes på en parkbänk i solen. Båten tillbaka tog bara två timmar och jag hoppade på en direktbuss till Stockholm-central medan dom andra bussade hem till Arvika.
 
Nu sitter jag här och väntar på att min fina Tomas ska komma hem efter helgens spelning på Arvika Hamnfest.
 
En awesome helg. Jag verkligen gillar Värmlänningarna-gänget. Alla är så härliga och det är alltid mycket knasigheter, roliga vitsar och man skrattar ALLTID i detta gäng. Hanne är ju en pärla också. Det är sånahär resor som gör att man lär känna alla mycket bättre. Sköj!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0