En såndär Bra-dag

Vaknade till strålade sol och åt frukost i värmen på framsidan. Tog sedan bilen till Bäckåsen och hälsade på Theres och Arvid. Vi gungade, lekte i sandlådan, blåste såpbubblor, kastade boll till Loke, åt mat och fikade på verandan. Arvid gillade inte chokladbollarna Theres hade bakat så gott, det gjorde i alla fall jag. Trevlig start på dagen!!!
 
Sen spenderades eftermiddag med att hälsa på Åsman och kolla bilder från hans safari-resa i Tanzania. Häftigt må jag säga. Något jag själv skulle vilja uppleva någon gång. Lejon, flodhästar, giraffer, elefanter etc. You know!
Drog sedan vidare till Isabell och Erik och umgicks med dom. Vi tittade på Pirates of the Caribbean och åt chips. Haha!
 
Vädret drog ju tyvärr över till regn under dagen men det har ändå varit en bra dag och jag har varit glad!!! Tack för den alla inblandade.
 

Kommentarer
Postat av: Theres

Åh vilken fin son jag har!!!!!
Tack för igår fina fina du! <3

2013-05-09 @ 07:11:50
URL: http://mammatillarvid.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0