Begravning och kusinbarn

Igår sjöng jag och Isabell på hennes farfars begravning i Ny kyrka. Det var en väldigt fin begravning med mycket musik. Det svåraste var att min sång skulle framföras precis efter "avskedet" så det var svårt att hålla tillbaka tårarna och sen försöka fokusera på sången. Det gick okej ändå. Tack för ett fint avsked som jag fick ta del av!
 
På eftermiddagen kom kusin Maria och kusinbarnet Douglas och hälsade på. Lilla skrutten!! Vi satt på verandan i strålande sol och njöt fram tills det började ösregna, vilket också var rätt mysigt. Sanna hade gjort de godaste kladdmuffinsen som snabbt tog slut. Douglas var så snäll, han sov iofs mestadels av besöket, social liten prick det där.
 
Sen på kvällkvisten kom finaste Evelinn och drack te med mig och Sanna. Mys!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0