Två senaste matcherna

Har hunnit med att spela två matcher sen sist. I tisdags åkte vi till Skoghall för att spela match, det gick bra även om slutminuterna var jobbiga då de fick en straff i 88:e minuten. Pust! Men vi höll ut ända till slutsignalen och vann med 3-2, och kunde åka med ett leende i bilen hemåt Arvika igen. 
 
Spelade även match igår då Töcksfors kom till Kolstavallen. Ja, vet inte riktigt vad jag ska säga? En riktigt jämn match då vi hade det mesta i första halvlek och Töcksfors i den andra. Det kändes som att vi fick jaga hela tiden och vi gick inte in 100% i närkamperna, lite panikartat och pingpong-spel. Det slutliga reslutatet kunde mer än gärna slutat 3-3 tycker jag, det hade blivit rättvist, med de lyckades peta in bolljäveln i 88:e minuten och vann med 3-4. Kändes riktigt, jäkla surt vill jag lova!! 
 
Sen har jag tagit tag i att göra en hemsida för damlaget (sånt tycker jag är kul). Om ni vill kika in oss, se tidigare resultat och truppen mm så finns vi här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0