Grekland - Ammoudia

Tjatja bloggen, och ni alla andra. Jag vet att det varit tyst här ett tag nu, men det är ju sommar för sjutton och det känns som att jag jobbar, tränar/spelar fotboll och hittar på massa annat däremellan så bloggen har hamnat lite på sidan av.
 
Den enda spännande som hänt är väl att jag, Hanna och Anja var i Grekland förra veckan och göttade oss med sol, bad, värme, mythos och god mat. Vi bodde i en liten by vid namn Ammoudia, ca 20min utanför Parga. Vi låg mestadels på stranden och stekte, åt god mat på kvällarna samt drack grekisk öl. En dag gjorde vi en utflykt till Parga (bilden längst ner) som var hur mysigt som helst. En liten by med flera små gränder och lite marknadsstånd mm. Finfint!!
Hade en skitbra, härlig och jätterolig vecka tillsammans med Hanna och Anja. Tack för den snyggingar!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0