Flytt och Hamnfest

Wiiie! I torsdags flyttade jag in i min lilla etta på Västra Kyrkogatan på 34m2. Det känns jättebra och det kommer bli supermysigt när allt är på sin plats. Jag måste bara känna efter lite först vad jag vill ha och vart jag vill ha grejer. Tack för all hjälp ni som hjälpte till att bära och fixa!
 
På fredag jobbade jag samt drog iväg och spela fotbollsmatch mot Säffle. En sur förlust blev det med 4-3. Grrr!! Vi som kämpade som idioter på slutet och spelade superbra! Jaja, shit happens!
 
Det blev inte så mycket Hamnfest för min del, endast lördag och då kikade jag in First Aid Kit och Alphaville, de var riktigt bra båda två. Jag försökte dansa till dålig dansmusik och skrattade gott till alla som snubblade över den lilla upphöjningen som de hade dragit sladdar under till scenen. Haha!!
 
Snart helg och till veckan har jag semester, då blir det roadtrip till kusten!! Wiiie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0