Träning inför Vårruset

Av någon jäkla anledning har jag anmält mig till Vårruset i Karlstad. What!? Jag, Nina, trodde aldrig det skulle ske. Det är flera ur laget som ska vara med och det är en sträcka på 5km. Jag tänkte att jag kanske måste ta och träna lite inför det eftersom jag tappade konditionen någonstans på Nya Zeeland. 5km var en pest idag kan man säga. Benen kändes som bly, särskilt i uppförsbackarna. MEN, jag höll igång hela vägen och det tog mig 36 minuter. Ja, så konditionen ska upp och tiden ska ner. Det kämpar vi för nu!!
 
Fotbollsträningen gick jäkligt bra! Det var skitkul och vi spelade faktiskt bra och hade rätt så högt tempo. Najs! Där kändes konditionen mycket bättre eller så var det bara min vilja som för en gångs skull var lite mer taggad än andra dagar. Mina ben kommer vara helt döda imorgon. Vi får se om jag tar mig upp ur sängen.
 

Kommentarer
Postat av: Theres

Heja heja! Om ett år vill jag också springa! ;)

Den omslagsbilden kan vara det finaste fotografiet jag någonsin sett! Ganska fängslande faktiskt! :)

2013-05-01 @ 14:59:47
URL: http://mammatillarvid.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0