Warmland

Återigen en jättebra helg i Värmland. Jag märker verkligen hur mycket jag saknar alla där hemma när jag väl kommer tillbaka till min ensamhet i Stockholm (förutom att jag har min Tomas). Hälsade på mormor, var med på systers 20-årskalas som var så himla kul, delade säng med Bell i Åmotfors, hade genrep med värmlänningarna och avslutade söndagen med Isabell och Evelinn på Smultronstället med kubb, fresbee och snack till solnedgången vid vattnet. Underbart! Sen åkte vi bilen till Stockholm igen.

Denna vecka är det flytt som gäller så vi får se hur mycket uppdatering det blir.


Kommentarer
Postat av: Karin

Låter som ni hade det mysigt iallafall! Hoppas du har det bra! Kram

2012-05-08 @ 12:05:26
URL: http://happyhappenings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0