Matcherna

Eftersom jag ändå har en kategori som heter "fotboll" så kanske det vore bra om jag berättade för er hur matcherna går. Även om jag inte vill på grund av resultaten hittills. Haha! Kan bara meddela att det är skillnad på att komma femma i div.5 ena året och sen bli inhoppare i div.4 nästa år. Så är läget för BKBK som jag spelar i nu.
De två senaste resultaten speglar inte riktigt matcherna. Absolut inte den som spelades igår. Det känns så orättvist, vi får liksom inte till det. Grrr!

Första matchen spelades mot Mariebergs SK. Där blev det brakförlust med 9-0.
Andra matchen spelades mot Enebybergs IF, också brakförlust med 9-0.
Matchen igår mot Sollentuna IF slutade 5-0. (0-0 i halvtid).

Dessa lagen är top tre i serien kan jag tillägga och på torsdag ska 4:e matchen spelas mot Ängby IF. Vi hoppas på bättre resultat då. Tagga, tagga, tagga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0