Helgen med Lisa

Den var helt super! Så himla kul att ses igen och även om det var ett halvår sedan vi sist sågs så kändes det som "förra veckan". Härligt med sådana vänner. Hela fredagen gick åt att åka karuseller på Liseberg, älskade Liseberg, vad jag har saknat dig. Atmosphere, finns inte ord, vilken kick!!

lördagen strosade vi runt på shopping, det blev återigen en del grejer med hem. Skor, kläder och hudvårdsprodukter. Good stuff! Lagade god mat hemma, lyssnade på musik och gick sedan ut och tog en öl på en pub.

söndagen kom sommarvärmen kan man säga. 21 grader. Galet skönt! Det blev promenad och sen ut med en filt i solen och hade lite picknick och pratade. Innan hemfärden träffade jag kusin Adam över en cider/öl på O'Laerys. Riktigt trevligt. Tågresan hem var nog den drygaste och jobbigaste jag varit med om. VARMT, och kallt emellanåt, smockfullt med människor, hungrig Nina och 30min kö till kiosken där det mesta var utsålt. Men jag kom hem i alla fall och avslutade kvällen med pizza i Tomas sällskap.

Tack Lisa för en härlig helg. Nästa gång får du komma hit till Stockholm!


Kommentarer
Postat av: Annika M Sriwanna

åh liseberg! :D det längtar man till!

2012-05-24 @ 23:06:33
URL: http://sriwanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0