Inspirerad av alla bra bloggar

Jag blir så inspirerad av alla bra inredning, foto och modebloggar så jag blir lite smått galen tror jag.

Just nu funkar det att bo som vi gör, flyttar lite hit och dit med i princip endast våra kläder i väskorna. Och eftersom vi inte har något eget utan hyr i andra hand så får det liksom bli så. Flytta runt lite. That's it! Men jag längtar till den dag då vi skaffar något eget igen för jag är jättesugen på att inreda. Det finns så mycket snyggt ju som jag vill testa!!

Och foto. Varför ska jag vara så seg med att komma igång med fotandet. När jag läser alla fotobloggar och ser alla foton som tas så vill jag också. Jag vill, jag vill. Och jag vill lära mig mer om photoshop. Ja men gör det då! Det är bara att sätta sig med photoshop och klicka fram och tillbaka så lär du dig något. Läs om andras photoshoptips. På internet hittar du nästan allt. Kommer du inte ihåg ditt nyårslöfte Nina!? "Få fingern ur". Det funkar inte att sitta och tänka att man vill göta något, man måste göra det också. Kom igen nu Nina!

Sen skulle jag även vilja göra lite dagens-outfit-inlägg, för ja, jag gillar att se vad människor har för olika kläder i deras bloggar och jag skulle också vilja visa. Men så kommer de där tankar "alla hemma i Arvika kommer tycka jag är en tönt om jag börjar med det". Men varför, varför ska jag tänka så? Går jag på högstadiet fortfarande eller? Ibland förstår jag mig inte på mitt eget tänkade. Är det något jag vill göra så ska jag göra det, och fullständigt skita i vad andra tycker.

Det kommer bli ändring här i bloggen, vare sig ni vill eller inte. Mer foto, mer kläder, mer outfits och kanske lite inredning. Hejja mig!!


Kommentarer
Postat av: elin

Gillar hur du tänker, och förstår hur du tänker!

De där med dagens outfit så tänker jag med, man känner sig så löjlig, men screw it :D vi får pusha varandra :D

2012-03-16 @ 10:45:42
URL: http://elinomi.blogg.se/
Postat av: Joëlle

sv; Tack så mycket! Det känns helt underbart att vara brunett igen. Är jättenöjd :) Färga på! Man lever bara en gång, och då ska man göra det man känner för tkr jag :)



Ska bli roligt att se när du kommer igång med fotandet och sånt, jag är inte heller så jättebra på det. Men det är inte varje dag man orkar ta tummen ur och knäppa bilder. Hehe.

Du har en mysig blogg :)

2012-03-16 @ 11:40:43
URL: http://jjoelle.blogg.se/
Postat av: Nedmyr

Åhh, jag vet hur du känner dig! Nu bor jag inte i Arvika längre men what the hell, bort med den där löjliga känslan kring dagens outfit, är man nöjd med sina kläder ska man visa dem :D

2012-03-16 @ 14:43:07
URL: http://nedmyr.se/blog/
Postat av: ALEXANDRA

Känner igen känslan! Bara att gå sin egen väg!

2012-03-17 @ 19:53:40
URL: http://fashionink.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0