Welcome!

Hej och välkommen till min nya blogg!! Jag kände för lite nytt och fräscht såhär innan juletider.

Man kan nästan säga att ett nytt kapitel börjat i mitt liv. Vi har flyttat till Stockholm och kommer att bli kvar här fram till sommaren, kanske längre, vem vet? Jag har två jobb på G, därmed lite beslutsångest, men "det löser sig" som Timbuktu sjunger. På söndag åker jag med en av mina bästa vänner till Miami på en veckas semester. Sol, värme, bad (?), shopping, god mat.. Ah, det ska bli gôrgôtt!
Jag hoppas jag gjort ett bra första intryck och att ni stannar för att läsa mer om min ooh så intressanta vardag (skämt åsido) som ni kommer att få ta del av.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0