Att packa en resväska

Det har aldrig varit så segt att packa en resväska som inför denna resa. Gaaah! Det tar ju hundra år. Jag vet vad jag ska ha med mig men jag går mest runt och gör allt annat (=ingenting), fram och tillbaka, hit och dit. Det enda jag packat ner i väskan är underkläderna. Och sen började Idol, och det kan man ju inte missa nu när det närmar sig finalen. Nu har Idol en timmes paus, men ändå sitter jag kvar och trycker i mig chips och dricker coola. Tänkte leta upp lite roliga bloopers-klipp på youtube, för det tycker jag är kul. Det där med packningen kan väl vänta lite till (?) ..


Kommentarer
Postat av: emilia

jag packar alltid föör mkt!

2011-11-26 @ 06:22:37
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0