Tillbaka till Stockholmslivet

Vi är tillbaka i Stockholm och Bagarmossen efter en underbar jul hemma i värmland som var perfekt på alla sätt och vis. Jag umgicks med nära och kära, hälsade på hemma hos folk, sjöng vid tre olika tillfällen i kyrkan, åt god julmat och mycket onyttigheter (gôtt), jag var utpå och träffade massa människor och dansade järnet, hade julmys och prat med gamla vänner som jag inte träffat på länge, fick fina julklappar och mådde allmänt bra!! Så himla härlig känsla!

Nu vill vi få bort massa kartonger och få ordning här i lägenheten, så vi ska gå ner med allt som inte behövs här uppe och klämma in de i förrådet. Sen blir det film på projektorn som finns här. Snacka om hemmabio!! Vilken tur att jag fick en toffife av mormor i julklapp som vi kan käka upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0